Sd2 wellness centre

Memberi khidmat sokongan dan perundingan berdiet SDII yang lengkap dan boleh dipercayai kepada orang yang ingin menurunkan berat badan secara cepat, selamat dan tanpa perlu berlapar. Jadikan SDII sebagai diet anda yang terakhir dan kekal kurus dan sihat sepanjang hayat. SDII bukan hanya sekadar berdiet tetapi adalah sistem pengurusan kesihatan dan penurunan berat badan yang lengkap. Fahamilah program SDII dengan betul untuk mendapat menafaat kesihatan yang berterusan serta berat badan yang ideal.

Jadilah Pengguna Yang Bijak (3) - Jangan Beli Produk Berjenama Low-Fat atau Fat-Free

Monday 26 September 2011

Jika anda masih belum pandai memilih makanan yang baik dan ingin untuk menjadi pengguna yang bijak, maka ikutlah panduan-panduan umum berikut apabila membeli-belah.

1.    JANGAN BELI PRODUK BERJENAMA LOW-FAT ATAU FAT FREE

Pada waktu ini  kita sudah boleh mendapatkan makanan yang berlebel low-fat atau fat-free dimana-mana sahaja tetapi kita harus berhati-hati kerana makanan jenis ini sebenarnya adalah jenis makanan yang sudah diproses. Walaupun rendah lemak tetapi ianya sarat dengan gula dan sirap jagung tinggi fruktosa.

Makanan jenis ini sebenarnya akan meningkatkan kadar insulin, akan menyebabkan anda setiasa merasa lapar selepas memakannya dan inilah yang mencetuskan kenaikan berat badan. Makanan yang bebas lemak juga secara negatifnya memberi impak kepada kadar kolesterol anda dimana  ia akan meningkatkan kadar triglycerides dan merendahkan kadar kolesterol yang baik (C-HDL). Kedua-duanya akan memberikan akibat buruk kepada kesihatan jantung anda dan ini adalah diantara sebab kenapa makanan ini bukan sepatutnya menjadi pilihan makanan seharian anda.

Footnote:
Free NZ NEWIMAGE Product Sample & Global Business Online Opportunity for Indonesia, India & Thailand
Register Now ! Free Registration ! Free Sample Products ! Free Virtual Distributor Website !

For visitor from Indonesia, India & Thailand - you are welcome to sign in for free Virtual Distributor Website and explore global business opportunity with NZ New Image with no obligation. 

Grab your free sample New Image products worth USD$40 once you enroll 3 or more Virtual Distributors. Dont miss your opportunity for free sample products and opportunity for global online business with free Virtual Distributor website.

Free products samples & registration at the following links



For further information on this business opportunity, you can visit the following FAQs

0 comments:

Post a Comment