Sd2 wellness centre

Memberi khidmat sokongan dan perundingan berdiet SDII yang lengkap dan boleh dipercayai kepada orang yang ingin menurunkan berat badan secara cepat, selamat dan tanpa perlu berlapar. Jadikan SDII sebagai diet anda yang terakhir dan kekal kurus dan sihat sepanjang hayat. SDII bukan hanya sekadar berdiet tetapi adalah sistem pengurusan kesihatan dan penurunan berat badan yang lengkap. Fahamilah program SDII dengan betul untuk mendapat menafaat kesihatan yang berterusan serta berat badan yang ideal.

Pengakuan Seorang Testimoni Dari Sabah..

Tuesday 14 June 2011

Pengakuan Seorang Testimoni Dari Sabah..

by Zurawaheeda Sidek on Friday, June 3, 2011 at 11:32am
 
Suzie Matasin, Sabah
 
Rugi orang ketepikan slimdiet…

Once, berat badan saya 70kg..husband janji untuk belikan cellphone jika berat saya turun 60kg..3 bulan exercise, x penurunan berat badan malah naik sekilo..one of my daughter, Ivana (I am 44 year and a mother of 7 children) suggests tuk try slimdiet.. X percaya, saya ketepikannya bulat2..

Cuti sekolah lalu, bila anak saya kembali ke rumah, saya tanya kenapa badan makin kurus..Pengsan nak dengar bila Ivana kata hilang 4kg lepas minum slimdiet.. Masa tu juga saya suh Ivana stop minum dan slimdiet yang lebih kat tin tu saya amik. Selama seminggu mengamalkan slimdiet, diet termasuk makan dan exercise saya diuruskan oleh Ivana. Selepas seminggu, keajaiban berlaku..berat badan turun 4.5 kg…then diikuti 2 kg lagi selepas 10 hari.
 
Ni cerita baik untuk dikongsi.. minggu lalu, saya ke Kota Kinabalu kerana ada seminar MLM..sebelum seminar, sempat jumpa anak saya, Ivana tuk pegi shopping bersama.. terlalu exited pilih ‘Jeans’, terambil saiz 28. tu pun sedar bila dh samapi rumah (sebenarnya nak saiz 30).. Kira nak bagi jeans tu kat anak-anak tapi confirm semua tak masuk punya..haha..bila nampak jeans tu, sakit hati sebab tak dapat pakai. Satu petang, nak kluar rumah pakai lah jeans..teramat hairan, selesa pulak pakai jeans satu ni..Tertanya-tanya napa semua jeans dah longgar tapi satu ni fit on me..adakah berat badan dah naik..???bila tengok betul-betul, rasa nak jerit becoz jeans saya pakai tu saiz 28 (jeans saya beli masa g shopping ngan Ivana)..masa tu jugak, saya terus berlari tuk timbang berat badan..OMG…!!I am 61kg..
Skang, anak suh berhenti minum slimdiet, tapi saya kata, my target is 58 kg..and akan stop minum bila berat badan 58 kg..Anak takut badan diorang kalah..haha..just kidding.
 
So guys out there, what are you waiting for?..Tiada ruginya amalkan SD…selain keyakinan bertambah, saya rasakan badan lebih bertenaga dan sihat..Pujian mempunyai badan yang cantik dari orang sekeliling menjadikan saya lebih gembira dan bersemangat..Kalo leh nak kongsi kegembiraan ni dengan orang lain..
 
SLIMDIET..the best weight loss product in the world…
 
Source & Credit To: facebook  Zurawaheeda Sidek

0 comments:

Post a Comment