Sd2 wellness centre

Memberi khidmat sokongan dan perundingan berdiet SDII yang lengkap dan boleh dipercayai kepada orang yang ingin menurunkan berat badan secara cepat, selamat dan tanpa perlu berlapar. Jadikan SDII sebagai diet anda yang terakhir dan kekal kurus dan sihat sepanjang hayat. SDII bukan hanya sekadar berdiet tetapi adalah sistem pengurusan kesihatan dan penurunan berat badan yang lengkap. Fahamilah program SDII dengan betul untuk mendapat menafaat kesihatan yang berterusan serta berat badan yang ideal.

Buku Siri Bimbingan SDII Volume III oleh Kamarul Nordin

Monday 22 August 2011

Terbitan Yang Paling Baru ! Kini Sudah Terbit ! Dapatkan Segera !

Buku Siri Bimbingan SDII Volume III oleh Kamarul Nordin (57 mukasurat, A4 saiz)

Buku Siri Bimbingan SDII Volume III ini juga adalah sambungan siri yang ke 3 daripada kompilasi penulisan nota-nota dan soal jawab Kamarul Nordin di dinding Facebook dan blog SD2 Wellness Centre.

Alhamdulillah, hasil dari permintaan ramai dan juga sebagai projek pada bulan Ramadhan 2011 ini; maka Kamarul dapat meneruskan projek untuk menyusun semula bahan penulisannya menjadi sebuah buku terbitan yang ketiga didalam siri rujukan SDII.

Mengandungi bahan-bahan serta kandungan yang lebih mendalam dan terperinci mengenai kesihatan dan cara berdiet yang diantaranya adalah: 
  • SD2 Daily Tips dan tip-tip berdiet SD2 yang lain.
  • Konsep berdiet SD2 yang betul dan bukan hanya ‘yo-yo’ atau ‘crash-diet’.
  • Jenis-jenis masalah hormon yang menghalang penurunan berat badan
  • Keperluan bersenam dan cara bersenam yang betul ketika berdiet
  • 10 Prinsip Utama untuk kejayaan hidup dengan makanan rendah karbohidrat
  • Kesalahan berdiet rendah lemak atau ‘low-fat’
  • Bonus Lampiran: Borang Kajiselidik Profile Kesihatan SD2
 dan banyak lagi topik-topik penting sebagai rujukan untuk anda berdiet.

Bahan rujukan yang penting untuk pengedar serta orang-orang yang ingin menjaga kesihatan dan mengekalkan berat idaman sepanjang hayat.

Harga Buku Siri Bimbingan SDII – Volume III
Semenanjung Malaysia
RM30/senaskah
Pos RM7
Sabah, Serawak, Brunei & Singapura
RM30/senaskah
Pos RM10*
* Kos penghantaran ke Brunei & Singapura tertakluk kepada kos penghantaran antarabangsa oleh syarikat penghantaran yang akan di takrifkan apabila membuat pesanan nanti.
Pembayaran boleh dibuat melalui Maybank atai CIMB.

Nota: Boleh juga membuat tempahan Buku Siri Bimbingan SDII – Volume I dan Volume II dengan harga RM40/senaskah (mengandungi kandungan yang lebih banyak dan lebih tebal).

0 comments:

Post a Comment